Szkoła z bogatą tradycją, założona w 1996 roku jako jeden z pierwszych w Polsce prywatnych Ośrodków Szkolenia Lotniczego.
Od lat prowadzimy szkolenia teoretyczne i praktyczne w przyjaznej atmosferze dostosowując się do czasu i potrzeb naszych studentów. To właśnie dla nich prowadzimy zajęcia teoretyczne w trybie indywidualnym oraz grupowym by jak najlepiej sprostać ich wymaganiom.
Szkolenie praktyczne prowadzimy na lotniskach, gdzie bazowane są nasze samoloty – Poznań Ławica EPPO oraz Poznań Kobylnica EPPK, jednak loty szkolne wykonujemy na wszystkie lotniska i lądowiska opublikowane w AIP. Nasza kadra instruktorska składa się
z doświadczonych pilotów, którzy poświęcą swoją uwagę i czas dla każdego ucznia - pilota, tak by bez problemu pokonali wszystkie stawiane im poprzeczki kariery lotniczej.
Szkolimy pilotów na samolotach jedno- i dwusilnikowych, wykorzystując w tym celu najpopularniejsze samoloty produkcji amerykańskiej – Cessna 152 i 172.
Do szkolenia na samolotach wielosilnikowych używamy samolotów PZL M-20 „Mewa”.
Nad bezpieczeństwem naszym i naszych samolotów czuwa personel techniczny organizacji CAMO i AMO Technika/Aerotechnika.
Nasza flota zarządzana i obsługiwana jest przez profesjonalistów, dzięki którym możemy pochwalić się spełnieniem wszystkich najnowszych norm Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego EASA.
Jesteśmy certyfikowani do prowadzenia szkoleń
- do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A)
- do Licencji Pilota Samolotowego Zawodowego CPL(A)
- do Uprawnienia na Klasę Samolotów Wielosilnikowych Tłokowych Lądowych MEP(L)
- do Uprawnienia do Wykonywania Lotów wg Wskazań Przyrządów IR(A)
- do Uprawnienia do Wykonywania Lotów Nocnych VFR noc
- do Uprawnienia Instruktora Samolotowego Szkolenia Ogólnego FI(A)
- do Uprawnienia do Wykonywania Lotów z Widocznością w Przestrzeni Kontrolowanej CVFR
- do Uprawnienia do Wykonywania Lotów wg Wskazań Przyrządów na Samolotach Wielosilnikowych IR/ME
- do Uprawnienia Instruktora w Lotach Według Wskazań Przyrządów IRI(A)
- do Uprawnienia Instruktora na Klasę Samolotów Wielosilnikowych z Załogą Jednoosobową CRI(SP)M
Dodatkowo po opracowaniu Indywidualnego Toku Szkolenia możemy szkolić w celu wznowienia licencji lub uprawnienia które utraciło ważność, na tej samej zasadzie można
u nas dokonać konwersji licencji wydanej przez FAA lub organ Władzy Lotniczej innego państwa nie będącego członkiem JAA/EASA.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej